1400/3/25 سه‌شنبه
1400/3/3 دوشنبه
لوگو سایت

پربازدیدترین ها

.

شرکت توسعه کاربرد پرتوها انجام می‌دهد؛

شناسایی توانمندی‌ها و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

1401/5/3111:45
تعداد بازدید: 1344 بار

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت توسعه کاربرد پرتوها در قالب فراخوانی اقدام به شناسایی توانمندی‌ها و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، این رویداد شامل حوزه‌های کشاورزی و مواد غذایی، سلامت، صنعت و محیط زیست است.
از جمله اهداف اجرای این طرح می‌توان به توسعه فناوری‌های نوین و کارآمد در حوزه فناوری‌های کاربرد پرتوها در صنعت، پزشکی، کشاورزی، صنایع دارویی و غذایی و ...؛ ارایه مشاوره و تحصیل در بازاریابی و فروش محصولات در حوزه‌های مربوط به کاربرد پرتوهای هسته‌ای؛ تسهیل و تسریع در اخذ مجوزهای لازم برای شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه کاربرد پرتوهای هسته‌ای؛ کمک تخصصی به بخش تحقیق و توسعه شرکت‌های تخصصی دانش‌بنیان فعال در حوزه کاربرد پرتوها؛ ارایه خدمات مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه کاربرد پرتوها با تخفیف‌های ویژه و همچنین تسهیل و تسریع در ارایه خدمات مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه کاربرد پرتوهای هسته‌ای اشاره کرد.
گفتنی است علاقمندان می‌توانند طرح خود را تا تاریخ 17 شهریور‌ماه به آدرس الکترونیک :‌ ceo@iradco.ir ارسال کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 82067266 -021 و یا  88221222 -021 تماس حاصل فرمایند.

پربازدیدترین ها

مطالب مرتبط

آرشیو مطالب

  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :