1400/3/25 سه‌شنبه
1400/3/3 دوشنبه
لوگو سایت

آخرین اخبار صنعت هسته‌ایآخرین اخبار صنعت هسته‌ای

.

اسلامی در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی:

 قطار پیشرفت کشور از سرفصل‌های مهمی عبور کرده است/خوشبختانه جهاد دانشگاهی در مسیر صحیح خود قرار دارد

1400/10/819:23
تعداد بازدید: 1849 بار

مهندس محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی 1400 بازدید کرد.

به گزارش دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، معاون رئیس جمهور در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، ضمن قدردانی از تلاش های جهادگران این نهاد اظهار داشت: خوشبختانه جهاد دانشگاهی در مسیر صحیح خود قرار دارد و همواره در جستجوی مسائل و مشکلاتی بوده است که در مسیر پیشرفت کشور وجود دارد و با کار پژوهشی و علمی این نهاد و ایجاد سیستم، مشکلات موجود برطرف و فعالیت‌های این نهاد نتایج مثبتی برای جامعه به همراه داشته است.  
 

اسلامی افزود: در سال‌های اخیر تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه کشور صورت گرفت و برخی برنامه‌های ما دچار توقف شد، در این شرایط هر جایی که به خودمان باور کردیم و به توانمندی‌های داخلی اعتماد کردیم، نتیجه مطلوب برای کشور حاصل شد.
وی با اشاره به توانمندی دانشمندان داخلی کشور و خودباوری در حل مشکلات، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تبلور عینی مقایسه دو باور است، باور اول اعتماد به بیگانه و تکیه بر محصولات خارجی و باور دیگر اعتماد به ظرفیت‌های بومی دانشمندان و شرکت های دانش بنیان در جمهوری اسلامی ایران است. 
 

اسلامی ادامه داد: نمایشگاه جهاد دانشگاهی پیام مشخصی را نمایان می‌سازد که قطار پیشرفت کشور از سرفصل‌های مهمی عبور کرده است و ظرفیت‌های بسیار زیادی ایجاد شده است. امیدوارم تمام افرادی که فکر توسعه، سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری دارند؛ اندیشه جهاد دانشگاهی را در خود متبلور کنند‌ و از این ظرفیت بهره‌مند شوند.
رییس سازمان انرژی اتمی در ادامه گفت:  سازمان انرژی اتمی ایران نیز به لطف الهی و حمایت‌های ویژه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) امروز به بلوغی رسیده که ظرفیت‌های خود را متاثر از نتایج پژوهش‌های دانشمندان به منصه ظهور رسانیده است و در مسیر و مقیاس صنعتی فعالیت می‌نماید، در این مسیر ایجاد شرایطی که صنعت هسته‌ای بر زندگی مردم تاثیر مستقیم داشته‌ باشد، حائز اهمیت است.
 

وی در پایان گفت: در حوزه‌های مهمی همچون پزشکی، کشاورزی و محیط زیست برنامه‌های متنوعی را داریم و انشاءالله در این دوره مدیریتی سازمان انرژی اتمی با همکاری دانشمندان هسته‌ای این برنامه ها را محقق خواهیم ساخت.

پربازدیدترین ها

مطالب مرتبط

آرشیو مطالب

  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
login