1400/3/25 سه‌شنبه
1400/3/3 دوشنبه
لوگو سایت

هسته‌ای/علمی/پژوهشیهسته‌ای/علمی/پژوهشی

.

برگزاری دوره آموزشی کاربرد روش مونت‌کارلو در محاسبات هسته‌ای

1400/8/1714:02
تعداد بازدید: 330 بار

دوره آموزشی کاربرد روش مونت‌کارلو در محاسبات هسته‌ای به همت مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای برگزار می‌شود.

 بنا بر اعلام روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای این دوره در تاریخ  1 تا 3 آذرماه سال جاری  از ساعت 8 الی 16 به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقمندان تا 20 آبان ماه فرصت دارند جهت ثبت نام اقدام کنند، آشنایی با آمار و احتمالات و آشنایی با اندرکنش‌های هسته‌ای از جمله شرایط شرکت در این دوره است.
هزینه شرکت در این دوره برای داوطلبان آزاد مبلغ 5.000.000 ریال و برای دانشجویان و همکاران پژوهشگاه و سازمان مبلغ 3.750.000 ریال است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.
«متغیرهای تصادفی و نمونه‌برداری»، «انتگرال‌گیری»، «ترابرد ذرات»، «روش‌های کاهش واریانس» و «مفهوم تالی و پیگیری ذرات» از مهمترین عناوین و محورهای این دوره است.
علاقه‌مندان به ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی lms.nstri.ir پیش ثبت‌نام کرده و پس از دریافت تأییدیه کارشناس آموزش، هزینه ثبت‌نام را واریز کنند. همچنین درصورت نیاز می‌توانید با پست الکترونیکی edu@aeoi.org.ir در ارتباط باشید.

منبع خبر: دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی

پربازدیدترین ها

مطالب مرتبط

آرشیو مطالب

  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :