1400/3/25 سه‌شنبه
1400/3/3 دوشنبه
لوگو سایت

پیام های ریاست سازمان

.

پیام رئيس سازمان انرژي اتمي ايران برای موفقیت کشور در دستیابی به واکسن کرونا

1400/3/2519:46
تعداد بازدید: 678 بار

دکتر علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی موفقیت پژوهشگران و دانشمندان ایرانی در تولید واکسن مقابله با ویروس کرونا را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:
 
 بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ
«وَالَّذینَ جاهدوا فینا لَنَهدیَنَّهُم سُبُلَنا وَ اِنَّ اللهَ لَمَعَ المُحسِنین»
با کمال بهجت و مسرّت، اطلاع یافتم که در پرتو الطاف و عنایاتِ خداوندی و به یُمن مجاهدت مستمر و شبانه روزی جمعی از دانشمندان و پژوهشگرانِ پرتوان ایرانِ اسلامی توفیقاتِ چشمگیری در عرصه تولید اقلام و تجهیزات موردنیاز جهت مقابله با ویروس کرونا حاصل شده و اجازة مصرف واکسن ایرانی "کووایران برکت" نیز صادر شده است. در حال حاضر که تلاش‌های دست اندرکاران این اقدامِ خطیر به میمنت و مبارکی به ثمر نشسته است و ایران اسلامی به عنوان یکی از کشورهای صاحب نامِ در حال توسعه، شانه به شانه کشورهای توسعه یافته در این راه قدم نهاده و با استفاده از روش‌های مختلف و همزمان با رعایت دقیق قواعد و ضوابطِ علمی و پژوهشی در این میدان پیروزمندانه ظاهر شده است؛ شایسته است تا به شکرانه این نعمت عظیم و به منظور تعظیم و تکریمِ مجاهدت‌های همه عزیزانِ فعّال در این عرصه، جشنی ملّی و مردمی بر پا نماییم و ناز برفَلَک و حُکم بر ستاره کنیم.
بدون تردید این دستاوردهای نوین در حوزه علوم و فنون پزشکی، جلوه‌ای دیگر از حرکت پیروزمندانه جوانان این مرز و بوم در مسیر خود اتکّایی و بیانگر عزمِ جزمِ آینده سازانِ ایران اسلامی برای شتاب بخشیدن به روند پیشرفت و توسعة ملّی است. اینجانب پیشانیِ ستایش و سپاس به درگاه یگانه هستی بخش می‌سایم و برخود وظیفه می‌دانم تا مراتب تبریک و تقدیر خود را به پیشگاه یکایک عزیزان و دست‌اندرکاران این اقدام مبارک ابلاغ نمایم. همچنین دستیابی به این توفیق بزرگ را به آحاد ملّت نجیب و صبور ایران شادباش می‌گویم و امیدوارم حضرت حقّ (جلَّ و علا) بیش از پیش برکات و رحمتِ خویش را بر جوامع انسانی و اسلامی خاصّه جامعة سربلند ایرانی نازل فرماید و بر صحّت و عزّتِ مردمان تمدن سازِ این سامان بیفزاید. بمنّهِ و کرمه

منبع خبر:
دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی

پربازدیدترین ها

مطالب مرتبط

آرشیو مطالب

  • ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :