لوگو سایت

سوالات متداول صدور/اصلاح/تمدید پروانه اشتغال واردات منابع پرتو (شناسه خدمت: 13031634143)

سوال 1 ) نحوه ارسال مدارک جهت اخذ پروانه چگونه است؟
پاسخ 1 ) جهت هرگونه مکاتبه با واحد قانونی به منظور اخذ پروانه، ضروری است از طریق سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی پرتوی (سیناپ) مندرج در وب سایت این اداره کل به آدرس www.nrpd.ir، نسبت به اخذ شناسه کاربری و رمز عبور اقدام و سپس از طریق فرایندهای موجود نسبت به ارائه مدارک و ثبت درخواست اقدام گردد
سوال 2 ) مدارک لازم جهت اخذ پروانه چیست؟
پاسخ  2) از طریق وب سایت اداره کل حفاظت در برابر اشعه به آدرس www.nrpd.ir ، قسمت ضوابط و مقررات، نسبت به مطالعه ضابطه مربوط به قعالیت پروانه مربوطه، به منظور اطلاع از مدارک مورد نیاز اقدام گردد.
سوال 3 ) آیا بکارگیری ملک مسکونی به عنوان محل نگهداری جهت اخذ پروانه واردات چشمه های پرتوزا میسر است؟
پاسخ 3 ) خیر. محل نگهداری باید دارای کاربری غیرمسکونی بوده و به صورت شش دانگ در ملکیت و یا اجاره (اجاره نامه رسمی) شرکت متقاضی باشد.
سوال 4 ) آیا جهت اخذ پروانه اشتغال، معرفی دو فرد مجزا جهت تصدی مسئولیت های شخص مسئول و مسئول فیزیک بهداشت الزامی است؟
پاسخ 4) صرفا جهت متقاضیان واردات چشمه های پرتوزا و تجهیزات مرتبط حاوی مواد هسته ای (نظیر دوربین های پرتونگاری صنعتی) معرفی دو نفر به صورت مجزا الزامی می باشد.
سوال 5 ) آیا جهت اخذ پروانه اشتغال واردات، معرفی شرکت خدمات دهنده الزامی است
پاسخ 5) بله. صدور پروانه اشتغال واردات منابع پرتو، منوط به معرفی یک مرکز دارای پروانه اشتغال معتبر و مجاز به ارائه خدمات به منابع پرتو مربوطه می باشد.

 

 

مشخصات کاربر

تاریخ بروزرسانی پورتال

چهارشنبه 9 خرداد 1403 14:12:27
login