لوگو سایت

سوالات متداول صدور/اصلاح/تمدید پروانه اشتغال رادیو ایزوتوپ (شناسه خدمت: 13031634105)

سوال 1 ) نحوه ارسال مدارک جهت اخذ پروانه چگونه است؟
پاسخ 1 ) جهت هرگونه مکاتبه با واحد قانونی به منظور اخذ پروانه، ضروری است از طریق سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی پرتوی (سیناپ) در وب سایت این اداره کل به آدرس www.nrpd.ir، نسبت به اخذ شناسه کاربری و رمز عبور اقدام و سپس از طریق فرایندهای موجود نسبت به ارائه مدارک و ثبت درخواست اقدام گردد
سوال 2 ) مدارک لازم جهت اخذ مجوز/ پروانه چیست؟
پاسخ  2) از طریق وب سایت اداره کل حفاظت در برابر اشعه به آدرس www.nrpd.ir ، قسمت ضوابط و مقررات، نسبت به مطالعه ضابطه مربوط به فعالیت پروانه مربوطه، به منظور اطلاع از مدارک مورد نیاز اقدام گردد.
سوال 3 ) مدت زمان اعتبار پروانه اشتغال چقدر است؟
پاسخ 3 ) مدت اعتبار پروانه اشتغال 5 سال است و متقاضی باید حداقل 2 ماه قبل از خاتمه تاریخ اعتبار، نسبت به تمدید پروانه اشتغال همراه با تغییرات به وجود آمده(درصورت وجود) از طریق سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی پرتوی (سیناپ) اقدام نماید.
سوال 4 ) درصورت نیاز به هرگونه راهنمایی تلفنی، چه اقدامی باید انجام داد؟
پاسخ 4 ) مرکز پاسخگویی به سوالات واحد قانونی به شماره تلفن 57817-021، در روزهای کاری از ساعت 9 الی 12 و 13 الی 15 آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان گرامی می باشد

 

 

مشخصات کاربر

تاریخ بروزرسانی پورتال

دوشنبه 13 آذر 1402 14:47:42
login