لوگو سایت

سوالات متداول صدور/اصلاح/تمدید موافقت اولیه تاسیس رادیو ایزوتوپ (شناسه خدمت: 13031634101)

سوال 1 ) نحوه ارسال مدارک جهت اخذ موافقت اولیه چگونه است؟
پاسخ 1 ) جهت هرگونه مکاتبه با واحد قانونی به منظور اخذ موافقت اولیه، ضروری است از طریق سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی پرتوی (سیناپ) در وب سایت این اداره کل به آدرس www.nrpd.ir، نسبت به اخذ شناسه کاربری و رمز عبور اقدام و سپس از طریق فرایندهای موجود نسبت به ارائه مدارک و ثبت درخواست اقدام گردد.
سوال 2 ) مدارک لازم جهت اخذ موافقت اولیه چیست؟
پاسخ  2) از طریق وب سایت اداره کل حفاظت در برابر اشعه به آدرس www.nrpd.ir ، قسمت ضوابط و مقررات، نسبت به مطالعه ضابطه مربوط به فعالیت پروانه مربوطه، به منظور اطلاع از مدارک مورد نیاز اقدام گردد.
سوال 3 ) مدت زمان اعتبار موافقت اولیه چقدر است؟
پاسخ 3 ) مدت اعتبار موافقت اولیه تا زمان اخذ تائیدیه انتخاب ساختگاه و حداکثر یک سال است و حداکثر یک بار و به مدت یک سال مشروط به ارائه نسخه به‌روز شده کلیه گزارش‌های مرتبط با موافقت اولیه و با تائید واحد قانونی قابل تمدید است. متقاضی حداقل 2 ماه قبل از اتمام اعتبار موافقت اولیه باید با ارسال درخواست رسمی نسبت به تمدید آن اقدام نماید.
سوال 4 ) درصورت نیاز به هرگونه راهنمایی تلفنی، چه اقدامی باید انجام داد؟
پاسخ 4 ) مرکز پاسخگویی به سوالات واحد قانونی به شماره تلفن 57817-021، در روزهای کاری از ساعت 9 الی 12 و 13 الی 15 آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان گرامی می باشد

 

 

مشخصات کاربر

تاریخ بروزرسانی پورتال

دوشنبه 13 آذر 1402 16:41:31
login