لوگو سایت

سوالات متداول صدور/اصلاح/تمدید پروانه برچیدن تاسیسات پرتوی پرتودهی گاما، الکترون (شناسه خدمت: 13031634116)

سوال 1 ) نحوه ارسال مدارک جهت اخذ پروانه چگونه است؟
پاسخ 1 ) جهت هرگونه مکاتبه با واحد قانونی به منظور اخذ پروانه، ضروری است از طریق سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی پرتوی (سیناپ) در وب سایت این اداره کل به آدرس www.nrpd.ir، نسبت به اخذ شناسه کاربری و رمز عبور اقدام و سپس از طریق فرایندهای موجود نسبت به ارائه مدارک و ثبت درخواست اقدام گردد
سوال 2 ) مدارک لازم جهت اخذ مجوز/ پروانه چیست؟
پاسخ  2) از طریق وب سایت اداره کل حفاظت در برابر اشعه به آدرس www.nrpd.ir ، قسمت ضوابط و مقررات، نسبت به مطالعه ضابطه مربوط به قعالیت پروانه مربوطه، به منظور اطلاع از مدارک مورد نیاز اقدام گردد.
سوال 3 ) مدت اعتبار پروانه چقدر است؟
پاسخ 3 ) مدت اعتبار پروانه یک سال است و حداکثر یک بار و به مدت یک سال قابل تمدید است.
سوال 4 ) دریافت پروانه برچیدن، پس از کدام مرحله امکانپذیر است؟
پاسخ 4 ) برخلاف سایر مراحل (که دریافت پروانه آنها، پیش از دریافت پروانه مرحله پیشین امکانپذیر نیست) برای دریافت پروانه برچیدن می¬توان پس از پروانه راه اندازی هم اقدام نمود.
سوال 5 ) درصورت نیاز به هرگونه راهنمایی تلفنی، چه اقدامی باید انجام داد؟
پاسخ 5 ) مرکز پاسخگویی به سوالات واحد قانونی به شماره تلفن 57817-021، در روزهای کاری از ساعت 9 الی 12 و 13 الی 15 آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان گرامی می باشد

 

 

مشخصات کاربر

تاریخ بروزرسانی پورتال

دوشنبه 27 فروردین 1403 17:02:44