لوگو سایت

سوالات متداول صدور/اصلاح/تمدید مجوز انتخاب ساختگاه تاسیسات پرتوی پرتودهی گاما، الکترون (شناسه خدمت: 1303163412)

سوال 1 ) نحوه ارسال مدارک جهت اخذ مجوز چگونه است؟
پاسخ 1 ) جهت هرگونه مکاتبه با واحد قانونی به منظور اخذ مجوز، ضروری است از طریق سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی پرتوی (سیناپ) در وب سایت این اداره کل به آدرس www.nrpd.ir، نسبت به اخذ شناسه کاربری و رمز عبور اقدام و سپس از طریق فرایندهای موجود نسبت به ارائه مدارک و ثبت درخواست اقدام گردد
سوال 2 ) مدارک لازم جهت اخذ مجوز چیست؟
پاسخ  2) از طریق وب سایت اداره کل حفاظت در برابر اشعه به آدرس www.nrpd.ir ، قسمت ضوابط و مقررات، نسبت به مطالعه ضابطه مربوط به فعالیت پروانه مربوطه، به منظور اطلاع از مدارک مورد نیاز اقدام گردد.
سوال 3 ) آیا ارائه گزارش ارزیابی اثرات محیطی (EIA) برای تمامی سامانه های پرتودهی الزامی است؟
پاسخ 3 ) ارائه این گزارش در مرحله انتخاب ساختگاه، ویژه سامانه¬های پرتودهی گاما گروه II ، III و IV است.
سوال 4 ) گزارش مطالعات لرزه خیزی برای چه نوع سامانه هایی باید ارائه گردد؟
پاسخ 4 ) ارائه این گزارش در مرحله انتخاب ساختگاه، مختص سامانه های پرتودهی گاما می باشد.
سوال 5 ) مدت اعتبار مجوز انتخاب ساختگاه چقدر است؟
پاسخ 5) مدت اعتبار این مجوز، تا زمان اخذ پروانه احداث، و حداکثر یکسال بوده و با ارائه مدارک مربوطه تا یک سال هم قابل تمدید است.

 

 

مشخصات کاربر

تاریخ بروزرسانی پورتال

جمعه 10 آذر 1402 15:28:12
login