لوگو سایت

سوالات متداول صدور/اصلاح/تمدید پروانه اشتغال چاه پیمایی (شناسه خدمت: 13031634118)

سوال 1 ) نحوه ارسال مدارک جهت اخذ پروانه چگونه است؟
پاسخ 1 ) جهت هرگونه مکاتبه با واحد قانونی به منظور اخذ پروانه، ضروری است از طریق سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی پرتوی (سیناپ) مندرج در وب سایت این اداره کل به آدرس www.nrpd.ir، نسبت به اخذ شناسه کاربری و رمز عبور اقدام و سپس از طریق فرایندهای موجود نسبت به ارائه مدارک و ثبت درخواست اقدام گردد
سوال 2 ) درصورت نیاز به هرگونه راهنمایی تلفنی، چه اقدامی باید انجام داد؟
پاسخ 2 ) مرکز پاسخگویی به سوالات واحد قانونی به شماره تلفن 57817-021، در روزهای کاری از ساعت 9 الی 12 و 13 الی 15 آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان گرامی می باشد
سوال 3 ) آیا جهت اخذ پروانه اشتغال نیاز به دراختیارگیری تجهیزات دزیمتر نوترونی می باشد؟
پاسخ 3) بله. جهت مراکز دارای یک ست چشمه، دراختیارداشتن یک دزیمتر نوترونی به همراه دو پرتوکار مجوز به تجهیزات مونیتورینگ فردی مربوطه ضروری است. جهت مراکز دارای بیش از یک ست چشمه، حداقل دو عدد دزیمتر محیطی نوترونی و چهار پرتوکار مجهز به تجهیزات مونیتورنیگ فردی الزامی می باشد. ضمنا به هنگام عملیات پرتوی، یکارگیری دزیمتر نوترونی و دو پرتوکار الزامی می باشد.

 

 

مشخصات کاربر

تاریخ بروزرسانی پورتال

چهارشنبه 9 خرداد 1403 14:12:27
login