لوگو سایت

سوالات متداول صدور/اصلاح/تمدید مجوز بهره برداری پرتونگاری صنعتی با استفاده از منابع پرتو قابل حمل (شناسه خدمت: 13031634108)

سوال 1 ) نحوه ارسال مدارک جهت اخذ مجوز چگونه است؟
پاسخ 1 ) جهت هرگونه مکاتبه با واحد قانونی به منظور اخذ مجوز، ضروری است از طریق سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی پرتوی (سیناپ) مندرج در وب سایت این اداره کل به آدرس www.nrpd.ir، نسبت به اخذ شناسه کاربری و رمز عبور اقدام و سپس از طریق فرایندهای موجود نسبت به ارائه مدارک و ثبت درخواست اقدام گردد.
سوال 2 ) مدارک لازم جهت اخذ مجوز چیست؟
پاسخ  2) از طریق وب سایت اداره کل حفاظت در برابر اشعه به آدرس www.nrpd.ir ، قسمت ضوابط و مقررات، نسبت به مطالعه ضابطه مربوط به قعالیت پروانه مربوطه، به منظور اطلاع از مدارک مورد نیاز اقدام گردد.
سوال 3 ) درصورت نیاز به هرگونه راهنمایی تلفنی، چه اقدامی باید انجام داد؟
پاسخ 3 ) مرکز پاسخگویی به سوالات واحد قانونی به شماره تلفن 57817-021، در روزهای کاری از ساعت 9 الی 12 و 13 الی 15 آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان گرامی می باشد
سوال 4 ) آیا بکارگیری ملک مسکونی به عنوان محل نگهداری میسر است؟
پاسخ 4 ) خیر. محل نگهداری باید دارای کاربری غیرمسکونی بوده و به صورت شش دانگ در ملکیت و یا اجاره (اجاره نامه رسمی) شرکت متقاضی باشد.
سوال 5 ) آیا جهت اخذ مجوز، معرفی دو فرد مجزا جهت تصدی مسئولیت های شخص مسئول و مسئول فیزیک بهداشت الزامی است؟
 پاسخ 5) خیر مادامی که مرکز دارای یک منبع پرتو باشد لزومی به این امر نیست.

 

 

مشخصات کاربر

تاریخ بروزرسانی پورتال

دوشنبه 13 آذر 1402 14:47:42
login