لوگو سایت

سوالات متداول صدور مجوز ورود منابع پرتوی (شناسه خدمت: 13031637100)

سوال 1 ) نحوه ارسال مدارک جهت اخذ مجوز چگونه است؟
پاسخ 1 ) جهت هرگونه مکاتبه با واحد قانونی به منظور اخذ مجوز، ضروری است از طریق سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی پرتوی (سیناپ) مندرج در وب سایت این اداره کل به آدرس www.nrpd.ir، نسبت به اخذ شناسه کاربری و رمز عبور اقدام و سپس از طریق فرایندهای موجود نسبت به ارائه مدارک و ثبت درخواست اقدام گردد.
سوال 2 ) مدارک لازم جهت اخذ مجوز چیست؟
پاسخ  2) از طریق وب سایت اداره کل حفاظت در برابر اشعه به آدرس www.nrpd.ir ، قسمت ضوابط و مقررات، نسبت به مطالعه ضابطه دریافت مجوزهای موردی، به منظور اطلاع از مدارک مورد نیاز اقدام گردد.
سوال  3 ) آیا برای اخذ مجوز ورود محدودیتی وجود دارد؟
پاسخ 3 ) بله، مراکز صرفا مجاز به اخذ یکبار مجوز ورود موردی (به منظور واردات منابع پرتو جهت سایر مراکز) می باشند ولی محدودیتی جهت مراکزی که برای مصارف خود اقدام به واردات منابع پرتو می نمایند وجود ندارد.
سوال 4 ) آیا جهت واگذاری منابع پرتو دراختیار گرفته شده از طریق مجوز ورود و ترخیص موردی محدودیتی وجود دارد؟
پاسخ 4 ) بله، کلیه مراکزی که از طریق اخذ مجوزهای ورود و ترخیص موردی نسبت به دراختیارگیری منابع پرتو اقدام می نمایند تا 3 سال امکان واگذاری منابع پرتو مذکور را ندارند
سوال 5 ) درصورت نیاز به هرگونه راهنمایی تلفنی، چه اقدامی باید انجام داد؟
پاسخ 5 ) مرکز پاسخگویی به سوالات واحد قانونی به شماره تلفن 57817-021، در روزهای کاری از ساعت 9 الی 12 و 13 الی 15 آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان گرامی می باشد

 

 

مشخصات کاربر

تاریخ بروزرسانی پورتال

دوشنبه 27 فروردین 1403 17:02:44