لوگو سایت

سوالات متداول صدور مجوز ترخیص منابع پرتوی (شناسه خدمت: 1303167101)

سوال 1 ) نحوه ارسال مدارک جهت اخذ مجوز چگونه است؟
پاسخ 1 ) جهت هرگونه مکاتبه با واحد قانونی به منظور اخذ مجوز، ضروری است از طریق سامانه یکپارچه نظارت و ارزیابی پرتوی (سیناپ) مندرج در وب سایت این اداره کل به آدرس www.nrpd.ir، نسبت به اخذ شناسه کاربری و رمز عبور اقدام و سپس از طریق فرایندهای موجود نسبت به ارائه مدارک و ثبت درخواست اقدام گردد
سوال 2 ) مدارک لازم جهت اخذ مجوز چیست؟
پاسخ  2) از طریق وب سایت اداره کل حفاظت در برابر اشعه به آدرس www.nrpd.ir ، قسمت ضوابط و مقررات، نسبت به مطالعه ضابطه دریافت مجوزهای موردی، به منظور اطلاع از مدارک مورد نیاز اقدام گردد.
سوال 3 ) آیا جهت واگذاری منابع پرتو دراختیار گرفته شده از طریق مجوز ورود و ترخیص موردی محدودیتی وجود دارد؟
پاسخ 3 ) بله، کلیه مراکزی که از طریق اخذ مجوزهای ورود و ترخیص موردی نسبت به دراختیارگیری منابع پرتو اقدام می نمایند تا 3 سال امکان واگذاری منابع پرتو مذکور را ندارند.
سوال 4 ) درصورت نیاز به هرگونه راهنمایی تلفنی، چه اقدامی باید انجام داد؟
پاسخ 4 ) مرکز پاسخگویی به سوالات واحد قانونی به شماره تلفن 57817-021، در روزهای کاری از ساعت 9 الی 12 و 13 الی 15 آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان گرامی می باشد
سوال 5 ) آیا امکان جابجایی منابع پرتو ذیل پروانه اشتغال مرکز دراختیارگیرنده منبع پرتو (از طریق اخذ مجوز ترخیص) و بدون اخذ خدمات از سایر مراکز جهت این امر میسر است؟
سوال 5 ) بله، کلیه مراکز کار با پرتو دارای پروانه اشتغال معتبر می توانند باتوجه به پروانه دراختیار، راسا نسبت به حمل و نقل منابع پرتو خود مطابق با مقررات ترابری ایمن موارد پرتوزا (مندرج در وب سایت این اداره کل به آدرس www.nrpd.ir ) اقدام نمایند.

 

 

مشخصات کاربر

تاریخ بروزرسانی پورتال

دوشنبه 27 فروردین 1403 17:02:44